lørdag 22. november 2008

Haust, vinter og litt sjukabollo

Back in black, I hate to say it, It's been to long I'm glad to be back. Yes I am, let me loose! Eg har ikkje så mykje svart, men eg er vertfall tilbake her på bloggen. Dette fritt etter AC/DC, og musikk har det blitt meir av i det siste. Spesielt då etter at eg fann ut korleis eg skal ta på og av klokkeradioen til pappen. Av,på,av,på,av,på, er eg den fyrste dj'en som "scratchar" med ein klokkeradio.

Vel, ut av introen og inn i kvardagen. Hausten har slått inn og vinteren er på veg. Eg har til og med fått oppleva snø her i Bergen no dei siste dagane. Sidan sist har eg vore i ein del festlege lag. Eg har vore i bursdag til Markus, tante Jorid, onkel Bjørn og til morfar som var heile 60 år! Ikkje verst! Gratulera til dekan alle.

Me har og fått tid til eit par hytteturar. På den eine turen hadde med Andre på besøk, og me var på ein tur over Vesetnuten. Eg var ikkje heilt bli i byrjinga grunna vind og regn, men det var ikkje verre enn kva ein liten sjokoladebete kunne ordna.

Matvariasjonen har og auka. Eg har fortsatt eit par favorittar. Spesielt yoghurt og tomater er godt. Av og til masar eg litt for mykje på yoghurten før eg har ete opp skiva mi, og det fører til at skiva havnar oppi yoghurten. Pappen trudde han lurte meg med dette trikset, men eg let han berre tru det. No stappar eg gjerne skiva oppi heilt sjølv. Under både frukost, lunsj, middag og kvelds bidrar eg no meir og meir med eigen maskin. Av og til med skeia rett veg, andre ganger med skeia opp/ned.

Det har vore mykje snakk med lite action, men endeleg skjedde det. Me stakk til badeland på Vestkanten. Det var kjempekjekt! Eg dukka til og med under for fyrste gang. To ganger vart eg dyppa under, og det var heilt problemfritt. Eg sklei i sklia med både mamma og pappa, samt ag fekk springa fritt rundt og plaska. Etterpå var det pizza på Peppes. Dette må me gjera igjen!

No når vinteren sig på har og behovet for varmare klede kome. Dette har mammo løys ved å aktivt ta i bruk to pinnar og ein tråd. I tillegg til leggvarmarane har det no vorte både gensar og vest. Eg er faktisk litt imponert sjølv. Eg har og fått strikkajakke av bestemor, og gensar av mormor. Eg synes desse tinga er kjempeflotte, og dei vert mykj brukt framover! Eg venter framleis på at håret mitt skal verna meg litt meir, men det kjem, sakte men sikkert. Ellers kan eg nevna at pappen endå ein gang klarte å unngå å sjå at mammo hadde klypt seg...

Som tittelen seier, så har det og vore litt sjukdom. Det begynte med nokre tomme trusslar om diare. Dermed fekk eg beskjed i barnehagen om at eg måtte vera heime. Heime var rapportane at produksjonssystemet mitt fungerte utmerket. Krisemaksimering spør du meg. Eg klarte og å skli i trappa på Bergen Storsenter, og dermed fekk eg livets fyrste Donaldkul. Ein kjapp tur innom legevakten konstanterte at eg såg kvikk ut. Likevel vart det vekking annakvar time den natta. Eg klarte ikkje den enkle testen: 25 * 5 - (23 / 12) * 1,33 (som eg vanlegvis klarer), men status vart satt til ok, så dagen etter var eg tilbake for som vanleg. No dei siste dagane har eg fått litt augnekatar. Etter litt dråpar frå doktoren ordna det seg greit.

No ser eg berre fram til jul og nyttår. Trur at eg er litt meir med på dette med pressangar i år enn eg var ifjor. Eg har likevel ikkje satt opp noko ønskeliste endå.

Well I'm back in the back of a Cadillac, Number one with a bullet, I'm a power pack, Yes, I'm in a bang, With the gang! Hugs å sjekk videoen nedest på sida!


Bursdag hjå Marus. Gutane spring etter meg..


På vandring i Marken.


Skal eg ta eit skift Bjørn?


På tur på Mjølfjell med pappa, Andre, tante Guro, tante Jorid, Brage, Lukas, Kaja og mamma som fotograf.


Samling på hytta på tante Jorid sin bursdag.


Brage og meg i naturen


På hytta hjelper me alle til.


Søndagstur på Nordnes.


Tek meg ein kvil på benken etter den lange spaserturen.


Sjå kor tøff sveis eg har!


Pappen turte ikkje aleine.


Familiesamling i varmebassenget på Vestkanten.


I full gang med puslespelet (eg klarer plassere brikkene!)


"Let's go swimming!"


Fekk med ein liten støyt


Bergen ein vinterkveld på tur med pappen.


Ingen kommentarer: